måndag 29 december 2014

Alla goda ting är tre

Kanske den bästa saken med den här julen var att jag fick fira den tillsammans med båda mina syskon. Vi har hamnat i "osynk" de senaste åren, då Linus har varit hos pappa medan jag och Lisa varit hos mamma och vice versa. Men i år hamnade vi på samma ställe minsann! 

Detta firade vi genom att ta en ny syskonbild, med inspiration från den som vi tog under julaftonen 2012 när jag och syrran tvärt svängde förbi pappa för att lämna julklappar. Vi ser kanske inte lika kärvänliga ut såhär två år senare, men det beror på att det här är typ sjuttielfte bilden som togs efter en rad suddiga varianter. För älskar mina syskon, det gör jag verkligen!

Det bör tilläggas att det även var kul att få fira jul med extrasyster Malin (för första gången, tror jag?)!

2 kommentarer:

Lisa sa...

Vi (jo jag känner att jag kan tala för Linus också) älskar dig med!

Anna sa...

Lisa: Gullis! <3