fredag 25 september 2015

En uppgraderad fredagskväll

Jag hade tänkt mig en kväll i mitt eget sällskap, med ensamtacos och serier, men så blev jag bjuden på en brakfredagsmiddag hos Thiger och Thomas istället. Som vanligt smakade maten de bjöd på ljuvligt och som vanligt var det mysigt att hänga med dem. Så en kan väl säga att min fredag blev uppgraderad jämfört med ursprungsplanen!

Det blev dock en tidig hemgång, för imorron bitti bär det av mot Timrå och Bergeforsen Obstacle Race! Jag är väl inte i jättegod form på grund av efterhängsen förkylning, men jag ser ändå fram emot att få köra hinderbana. 
Ber nu till anatomiguden att mitt knä ska hålla genom hela tävlingen. Det är frustrerande att ha en skräpfysik när jag älskar hinderbanor och dylikt, men det är väl bara att acceptera antar jag. Mitt lag har ju även lovat att bärga mig ifall knäet pajar, så det känns ju i alla fall tryggt. 

Nu måste jag skynda i säng! Håll en tumme eller två för mig imorrn, vettja!  

Inga kommentarer: