måndag 9 november 2015

Ädla klor

Att smaragdgrön är en skitfin färg att ha på naglarna fattade jag redan i fjol, när OPI släppte sin Gwen Stefani Holiday-kollektion som bland annat innehöll Christmas gone plaid. Det är nog min absoluta favorit i nagellackssamlingen – och då är det rätt stor.

För några veckor sedan utökade jag samlingen ytterligare med ett smaragdgrönt lack från Depend, nummer 459 i deras O2-linje. Och tänka sig – det var nästan lika fint som Christmas gone plaid! Lite ljusare, men mycket billigare: Det kostar 29 pix, så det är ett hett tips!

Over and out från nagellacksentusiasten. 
Depend nr 459 på alla naglar förutom ringfingret, där jag målat OPI:s Christmas Gone Plaid som jämförelse.

4 kommentarer:

Emma sa...

Den ska jag köpa!! Tack för tips! Jättefin färg :)

mami sa...

Samma som du "prackade" på mej å Lisa?
Snyggt är det i alla fall!

Anna sa...

Emma: Varsågod, det tycker jag du gör rätt i! :D
Mami: Japp, jag gör mitt bästa för att sälja in det till ALLA ;)

mami sa...

Får du provision eller ??