fredag 17 juni 2016

As long as you love me

Såg ni sändningen från Polarpriset igår? 
Det gjorde inte jag, men däremot har jag kollat klipp på hyllningsframträdandena idag och blivit blown away av Seinabo Seys tolkning av As long as you love me. Den kvinnan tycks alltid skapa magi när hon kliver upp på en scen, men att få höra henne sjunga en av mina favoritlåtar från barndomen var någon alldeles särskilt. Speciellt när Kevin Richardson satt och grät till framträdandet och Max Martin kämpade för att inte också börja lipa. Jag lyckades inte hålla emot tårarna riktigt, kan jag erkänna. 

Se så, unna er en magisk start på helgen och se/lyssna på det här klippet. Jag har redan hunnit njuta av det några gånger idag. 


Undra hur många gånger jag lyssnade på originalversionen av den här låten när jag var i 8-årsåldern? Och nu kommer jag nog göra det några gånger till.

Inga kommentarer: