tisdag 12 februari 2008

Idag är det tisdag...

... och ynka tre dagar kvar tills House of Metal drar igång! Jag och min vän med lika bra musiksmak som jag, Tina, drar till Umeå på fredag och kommer att hänga på festivalen både fredag- och lördagkväll. Så det ser jag fram emot!
Har dock kommit på att jag lyssnar väldigt lite på artisterna som ska spela där. Visst har man hört nån låt, nån gång av banden som ska spela, men det är inget man insuper varje dag. Det ska dock bli roligt att höra något nytt, kanske man hittar några nya favoriter där?! Ett av mina redan etablerade favvisband kommer åtminstonde dit - Sonic Syndicate. Så det ska bli riktigt ballt att höra dom - jag räknar med örongodis som kommer att hålla mig tillfredställd ett tag fram över...
Nej, nu ska jag strax kila tillbaka till skolan - har haft 3 timmars och 45 minuter hål idag. Så nu ska jag ha andra och sista lektionen, och sedan är jag och Simon bjudna på middag hos mina kära vän Robert. Det kommer nog att bli riktigt trevligt :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas ni får en bra rockig helg men LOVA att ta väl hand om dej (och lill-Pölsa) :)