torsdag 14 februari 2008

Kärlek till kommersialismen!

För att ta vid där mitt förra blogginlägg slutade:
Middagen hos Robert va supergoood. Han hade gjort en pastagratäng med kyckling och bacon i. Ingen hälsokost kanske, men den smakade kan jag lova. Dock hade han skippat efterrätten med motiveringen "ni måste ju banta innan ni ska fara utomlands". HUR FRÄCKT ÄR INTE DET PÅ EN SKALA? Menar han att vi är tjock eller? Om vi säger såhär Robbelibobban; den kommentaren godtar vi inte med ens en god middag som muta. Vi kräver minst tre middagar... Haha!

Och idag är det Alla Hjärtans Dag; ännu en höjdpunkt för kommerialismen. But I like it! Jag har både bjudit min älskling på resturang, gett han en present i form av en gigantisk förstoring på bilden ovan på oss båda och sänt in en gullig notis i VF (and guess what? Ni kan läsa både den och andra söta kärlekshälsningar om ni klickar här.) Vad fick jag av Simon då? Tjaa, inte så mycket. Men han kommer undan med argumentet att jag faktiskt fick en gitarr för nån vecka sedan :)

Imorrn slänger jag dock allt kärlekstrams åt sidan och sliter ut headbangarmuskeln på House of Metal. Räkna med en rapport därifrån på söndagkväll...

- Tills dess: trevlig helg!

Inga kommentarer: