onsdag 27 februari 2008

Oj, vad jag är duktig

Åh, vad bra det känns just nu! Valter (min handledare här på Zacrison) har läst igenom mitt utkast på reportaget, och han tyckte att det var jättebra. Så bra att han utbrast "du ska bli journalist" när han läst det och sen har han under upprepade tillfällen under eftermiddagen gett mig beröm. Jag bara myser.

Men man ska såklart inte ropa hej riktigt än, han som jag gjort reportaget om har inte läst och kommenterat det än. Hoppas bara att han är nöjd, eller åtminstonde att det är rätt och riktigt det som jag har skrivit.

Nej, nu ska jag börja dra mig hemåt - eller på Gymmet rättare sagt. Och sedan är det Codan som gäller. Spännande!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vadan denna prestantionsångest? Du fixade ju artikeln, eller hur? Du ÄR jättebra på att skriva men det kan väl inte vara så lätt att skriva på "beställning"?! Snart är din prao-vecka slut...... :-(