måndag 13 juli 2009

En ledtråd vore åtminstone på sin plats

Jag vette tusan vad som tagit åt mig, men jag har varit trött hela dagen. Ändå har jag sovit mina åtta timmar + någon extra timme till och med, ätit som man ska, varit ute i "friska luften" och rört på mig. Kanske beror det på att jag inte har gjort något alldeles speciellt i dag? Jag hoppas att det ligger något i det och att det inte är något jobbigt virus som ligger och väntar på att bryta ut... Sängen står i alla fall redo att ta emot mig inom en väldigt snar framtid. Imorrn är helgen slut och jag vill inte gå runt och vara slö på jobbet.

Jag kom förresten på att jag måste fixa mitt Google analytics-konto för att se hur många besökare jag har här på bloggen. Statistiken har legat nere sen i februari och jag har inte orkat ta tag i det. Ärligt talat bryr jag mig inte så mycket om i fall jag har 50 eller 5000 besökare - fast det vore roligt att checka läget någon gång...
De senaste månaderna är det flera som har sagt till mig att de tittar in här nu och då, ofta personer som jag aldrig kunnat föreställa mig som bloggläsare. Ni som ännu inte gett er till känna får ju såklart jättegärna skriva en liten hälsning i kommentarsfältet någon gång om ni törs! Jag är ju rätt nyfiken av mig, och just nu skulle jag sjukt gärna vilja veta hur min läsarkrets ser ut på ett ungefär.

God natt på er i alla fall, oavsett om ni vill förbli anonyma eller inte!

Om jag putar lite med läpparna och försöker se snäll ut kanske någon vågar sig på att slänga iväg en kommentar..?

2 kommentarer:

Malin sa...

Jag kikar in här emellanåt. :P

Jon sa...

de där läpparna hade jag gärna pussat lite på ;)