onsdag 29 juli 2009

I mina tankar befinner jag mig just nu på en solig strand

I kväll la vi sista handen vid planeringen inför Laganas-resan som går av stapeln på tisdag. Cheez, jag har svårt att tänka mig att vi kanske är ute och skakar rumpa vid den här tiden nästa vecka med en antydan till solbränna på våra bleka lekamen. Speciellt eftersom Sverige är så sönderregnat och tråkigt just nu (med undantag för dagen när solen har skinit här).
Fast när jag tänker efter kommer det nog att planeras lite till bara under de två kommande dagarna innan vi åker till Stockholm. Min packlista sträcker sig bara till necessären, vilka kläder som ska med är ännu oklart för min del. Men jag kanske får göra som VD funderar på att göra; kasta ner bikinin i väskan och sen är det klart! Fan vad enkelt det vore.

Bilder från förra veckans dejt med järngänget. Efter att vi hade ätit (grillat, mums!) bar vi ut tv'n på altanen och hade filmkväll där ute. Självklart planerade vi resan då också, men när vi bestämde oss för att bara prata engelska spårade det hela ut och vi diskuterade mest vikten av "bajspiller" när man är utomlands på hemsnickrad svengelska. Sjukt mysigt och roligt var det i alla fall!

1 kommentar:

Sandra sa...

Åh.. Jag längtar tills vi får sola och bada hela dagen lång. :) men nu är det inte länge kvar ;)