fredag 3 juli 2009

Aggressiv, för tillfället

Nu jävlar ska jag börja stänga av mobiltelefonen om nätterna! Jag tog mig inte i säng förrän kring tre i natt, men väcktes redan 07.57 av att Johan från VK ringde. Det är ju lugnt när de ringer för det innebär oftast jobb, och jobb = pengar. Däremot blev jag allt annat än nöjd när min kära (som var allt annat än kär då) mor ringde en halvtimme senare. Dessutom hade hon mage att tvinga upp mig ur en mysig säng för att köra hem och fixa en sak...
Så nu sitter jag och förbannar mig över att min väckarklocka inte ringer förrän om en timme, men att jag lika förbannat sitter här helt klarvaken.

Jag kom också att tänka på att jag inte ser någon tid för mig att blogga inom den närmaste framtiden, och därmed får del två av Metaltown-resan hänga där som ett löfte i periferin. Ta det som en cliffhanger, gott folk.


Äntligen kan jag lägga upp typ världens bästa låt. Lyssna och njut, och lyssna igen - det är dagens tips från mig!

Inga kommentarer: