onsdag 15 juli 2009

Projekt "reta gallfeber på morsan"

Jag har skaffat mig en ny hobby, eller ett projekt som jag kallar "reta gallfeber på morsan". Det går kort och gott ut på att töja ut hålet i örat - något som inte ger några pluspoäng i mammas bok. I torsdags började jag med ett 3 m.m. töjhorn. Redan den lilla rackaren orsakade en väldig svullnad i örsnibben och även fast det värsta har lagt sig är örat fortfarande rätt köttigt.

Hur mycket jag ska töja är inte riktigt bestämt, jag kör tills jag är nöjd. Eller tills dess att mammas vansinne har runnit över fullständigt.

Foto: Lisa Bergman (hon ville så gärna att jag skulle skriva att det är hon som tagit bilden)

1 kommentar:

mami sa...

Tack Anna för att du hittar på nya projekt alias "reta gallfeber på morsan"! Tänk vilka kula hobbies man kan ha. Tror jag också ska hitta på nya projekt... ha ha ha :-)