söndag 20 juni 2010

Holiday

Nu jäsiken gott folk har jag semester. Smaka på ordet.
S-E-M-E-S-T-E-R.
Mm, ljuvligt!
Fastän jag bara har jobbat några få pass sedan skolan slutade känns det alltid bra att veta att man är ledig på heltid.

Och nu är det bara 3 ynka dagar kvar tills vi drar till Gran Canaria. Jepp, det var en vecka till San Agustin vi bokade i tisdags.
Jag har fått höra från flera håll att det tydligen är ett riktigt pensisställe - men vet ni vad? Det är ju strålande! Jag glider ju hellre runt på stranden med min chipsstinna kropp bland hängiga 70-åringar än tighta 17-åringar. Dessutom får jag chansen att uppleva serien Playa del Sol på riktigt, hur härligt är inte det..?

Imorgon inleder jag semestern med packning och förberedelser inför min seniorsemester. Gött mos!

1 kommentar:

Emma sa...

Ha det underbart! :D
(Och hälsa Tommy, platschefen, från mig!)