lördag 5 juni 2010

Bal, jobb och allmänt hektiskt

Helt galet vilken hektisk dag det blev igår! Från lunchtid sminkade och assisterade jag Lisa och Malin och när de tillslut promenerat över podiet på väg in mot balen begav jag mig mot jobbet. Först vid nio kom jag på att jag inte ätit något sedan lunchen, men turligt nog hade jag ju korv nära till hands... Och det var välbehövligt kan jag lova! När jag blev ensam på jobbet blev det sjukt mycket folk, utan mat i magen hade det kunnat bli riktigt kämpigt.

Strax innan halv ett (!) var jag hemma från arbetet. Kröp i säng och somnade direkt, jag vaknade inte ens när Johan trillade in efter sin personalfest. Här kommer i alla fall de utlovade balbilderna, slänger bara upp några eftersom jag snart ska jobba igen...

Brudarna gjorde precis som de lovat mig - posade snällt och länge under hela vägen in mot hotellet! (Visst var de snygga?!)

Örnie och hennes balpartner. Jag smider onda planer på att sno hennes askmolnsklänning som med all sannolikhet var gårdagens snyggaste!

Bevisligen går det att stygga sig även i baloutfit...

Inga kommentarer: