torsdag 3 juni 2010

Tyskland var väl värd sin revansch

Fastän det är lite sent om sider kan jag inte lämna Eurovision-spektaklet okommenterat. Lördagskvällen slutade nämligen med att vi - efter en god grillning - ändå satt bänkad framför tv'n med chipsskålen i knäet. Och även om Sverige inte var med tycker jag att det var rätt spännande!

Mitt vinnartips var Azerbajdzjan men jag blev väldigt nöjd över att Tyskland kammade hem hela skiten. Tillsammans med Belgien och Frankrike var det mitt favoritbidrag! Men jag kunde inte låta bli att skrika "Vem vann kriget?!" mot dumburken när Lena framförde sitt bidrag igen, hehe. Nästa år hoppas jag dock på att Sverige får upprättelse efter årets fiasko.

Snygg-Emma och Snygg-Dennis i väntan på att grillen skulle ta sig.

Vi hann posa mellan tuggorna av den sjukt goda maten

Soffhäng under ESC

Mamma satt på sin egna kant men var nöjd ändå

Inga kommentarer: