söndag 12 september 2010

Saker jag gjort medan bloggen stått stilla

För några timmar sedan kom jag hem från en tre dygns-vistelse i Lycksele. Där har jag spenderat min vakna tid till att jobba, skriva reportage, luncha med Sandra, rensa ur huset, gratta Sussi på 30-årsdagen, tagit en öl med Lisa på puben, ätit tårta med VD och pussat på Johan den korta stund vi hann ses eftersom han har jagat älg på bortaplan.

För att fira att jag har hunnit med allt detta ska jag lägga mig i sängen och avnjuta fredagens avsnitt av Idol. Ja, för det hann jag faktiskt inte se!

3 kommentarer:

mami sa...

Gött mos! Vad tycker du om årets bidrag då? Jag tycker det är kanonis :-)

mami sa...

Gött mos! Vad tycker du om årets bidrag då? Jag tycker det är kanonis :-)

Anna sa...

Mami: Årets bidrag i vadå? Om du syftar på Idol tkr jag också att en del är kanonis ;)