torsdag 23 september 2010

Iron weekend

Imorrn är det fredag och då har jag föreläsning. Fast det är inte det jag ser fram emot (hur intressant den än må vara) förstås. Nej, så fort skolan har slutat ska jag åka till Umeå för att gratta VD som fyller år. Sen ska jag hänga med henne och Sandra heeela helgen! Skitkul, med tanke på hur mycket jag har saknat dem. Nog för att jag hade förmånen att träffa dem för två veckor sedan när jag var i Lycksele men det var alldeles för lite. I helgen vill jag få en järngängetöverdos.

Än är det dock bara torsdagskväll och den ska jag avnjuta med en film hemma hos mr Det Är Min Hamburgare. På tal om honom följer här två tidigare opublicerade från kräftskivan på just André. De skulle lätt kunna illustrera ordet "fyllskall" i norrlandsencyklopedien.


Ps. Jag tog mig iväg till spinningen imorse trots att jag var helt död när väckar'n gick igång. Jävlar vad bra jag kände mig efteråt!

2 kommentarer:

Emma sa...

Jag är på Andrés sida, man snor inte folks burgare ;)

mami sa...

Hoppas ni får en riktigt bra helg! Hälsa födelsedagsbarnet så mkt. Vi kanske ses på stan. Kram