onsdag 15 september 2010

Kung av ingenting alls

Egentligen vill jag inte nämna ett ord om den där serien. Knappt erkänna att jag har kollat på båda avsnitten hittills. Men eftersom jag inte kan låta bli: Kungarna av Tylösand - Dräggen av Tylösand - kanske kände sig som Halmstads majestäter i somras med all Bacardi som skvalpade runt inne i deras tomma skallar. Nu när programmet har börjat sändas är de istället Sveriges största losers.

En annan slutsats jag har dragit idag är att en riktig jäkla pulstopp är den ultimata lösningen på energidippar. Har suttit på föreläsning hela dagen och när jag kom hem hade jag noll och inga krafter. Ett hysterisk svettigt men lika roligt aerobicmix pass senare var jag som en ny människa. Att göra slut på energi ger ny energi!

God natt på er!

Inga kommentarer: