tisdag 21 september 2010

Double fail

Gissa om jag fick en smärre chock igår eftermiddag när jag öppnade dörren som någon nyligen knackat på och fann min pojkvän där utanför? I min skalle satt han i lastbilen på väg hem från Vilhelmina, men den luringen hade lyckats fintat mig!
Där stod han i alla fall med en ros i handen på äkta Don Johan-manér och gav mig en väldigt fin överraskning. Fast lite putt blev jag för att han hade överlistat mig och mina känsliga överraskningsspröt.

Gårdagens frisörbesök blev förresten inte alls ett klipp. Har gått med uppsatt hår ända sen jag kom hem från salongen - då förstår ni hur nöjd jag är. Fan, varför skulle mina farhågor besannas? Jag ska aldrig mer klippa mig hos en oprövad frisör igen.

Toppningen som blev en alldeles för kort tantfrisyr. Jag vill vara rockig, inte damig!

2 kommentarer:

mami sa...

Snygg "tant"! :-)

Anna sa...

Mami: Eller inte.