onsdag 1 september 2010

Tänk om hösten hade kunnat dröja några veckor till...

Här i Piteå visar termometern 13.3 grader idag och jag går runt i shorts. Jag klamrar mig desperat fast vid sommaren kan man lugnt säga.

Förutom att jag går runt och fryser helt frivilligt gör jag inte många knop. Har tvättat under förmiddan och mellan maskinbytena har jag bara varit lat. Egentligen är dessa lektionslösa dagar mellan föreläsningar och lektioner rätt värdelösa - åtminstone när man inte har hunnit få något skolarbete att ta itu med (påminn mig om att jag har sagt det där när tentaperioderna börjar...). Nu när jag är taggad på att plugga vill jag inte fylla dagarna med navelpetande!

Hade tänkt ta en långpromenad snart och i kväll blir det spinning! Måste tillägga det för att framstå som duktig på något vis i alla fall...

Fan vad jag saknar att kunna gå med bara ben utan att frysa häcken av mig! Och så saknar jag min långa lillasyster också...

5 kommentarer:

mami sa...

Världens snyggaste tjejer!! :-)

Anna sa...

Mami: Tack mamma! Roligt att höra det från någon som är opartisk ;)

mami - igen sa...

Partisk??!!? Kan inte rå för att ni faktiskt är det!! KRAM

lillasyster sa...

Jag saknar dig med syster! taggar nästa helg när du kommer hem (!?) igen :)

Anna sa...

Mami: Haha, okej, jag tror dig :)
Lillasyster: Japp, nästa helg ses vi igen <3