måndag 18 april 2011

Dag 10 - Det här hade jag på mig i dag

När man bara sitter hemma och trycker om dagarna duger det gott med jeans och en stickad tröja. Fashionabla kläder skriver ingen C-uppsats liksom. Fast jag festade till det med lila sockar i dag istället för de sedvanliga svarta (vilket i och för sig beror på att jag kommit längst ner i socklådan...).

När det var tid för att fara och träna föll valet på ett par shorts som skulle exponera mina blåslagna ben till max. Haha, nämen det är himla skönt att inte ha så mycket tyg på kroppen som stänger inne värme då man ska köra kondition.

Under min morgonpromenad var jag klädd i en riktig luffaroutfit. Jag brukar ta mig ut så fort jag vaknat och då drar jag bara på mig första bästa bekväma trasorna. Och håller tummarna för att inte stöta på någon jag känner.

Inga kommentarer: