måndag 11 april 2011

Mug shot

Har just varit på polisstationen och gjort ett nytt pass. Precis som på alla andra myndighetsbilder kommer jag att se ut som hej kom och hjälp mig på passfotot. Dock inte värre än på det förra, det går liksom inte. Då ser jag nämligenut som en svartrockare med påssjuka...

Nu hade jag tänkt ta tag i examensarbetet men min dator vill annorlunda. Startade den för över två timmar sedan men den står fortfarande och tuggar med nån inkonsekvenskontroll. Känns som att det är det sista jag behöver just nu.

Skickat från min iPhone

1 kommentar:

linnea sa...

Tog du din förra passbild i Lycksele kan jag förstå dig!! På mitt pass ser jag helt sinnessjukt sjuk ut, och vet fler som tagit vid samma tidpunkt som också inte ser riktigt friska ut.... Och det använder jag nästan varje dag då jag köper snus! Fybara