torsdag 14 april 2011

Gryniga bilder från second hand-land

Dennis tyckte på allvar att jag skulle köpa denna vidriga skapelse igår.
"Aldrig i livet", sa jag.
"Men den kostar ju bara 30 kronor", sa han.
Han glömde dock att addera min värdighet på priset. Den är värd långt mer än så.

Denna långkjol fick däremot följa med hem. Inte min stil direkt, men vem vet? Någon gång vill jag kanske signalera "frigid".

Jag försökte lura i Dennis att detta... eh, nattlinne? var fierce. Han genomskådade mina illa dolda fnissningar.

Vi hittade matchande taxi-jackor i retromodell - komplett med brodyr på ärmen och allt!

Det var en kul shoppingtur!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var en underbar dag! Du har kanske inte en så välutvecklad känsla för stil, men tomtemorsklänningen var GRYM!!!

Får jag lägga upp några av bilderna på Facebook? Åtminstone den sista?

/DENNIS

Anna sa...

Dennis: Om den nu var så grym förstår jag inte varför du inte köpte den själv....

Feel free att lägga upp bilder du :)