tisdag 26 april 2011

Två är tradition?

Först i dag invigde jag grillsäsongen tillsammans med mina kära vänner. Jag var pyroman, köttet utomordentligt gott och vädret strålande. Det där vinet som sköljde ner maten var inte dumt det heller...

Efter en trevlig tisdags-BBQ traskade jag och Emma återigen iväg till bion för att låta en ny film hänföra oss: Red riding hood. Men nja, riktigt hänförd blev jag inte om än den var helt okej. Däremot har jag funnit en ny girl crush i Amanda Seyfried - herrejävlar vad snygg hon är! Såg Chloe i söndagskväll och fröken Seyfried är ju inte precis ful i den filmen om vi säger så... Bra filmtips för övrigt om man är sugen på en sexig rulle.

Det här med att se bio en gång i veckan är för övrigt en väldigt bra grej. Funderade starkt på att göra tisdagsbio till en tradition, men sen upptäckte jag att det dröjer innan det kommer någon film jag vill se. Känner inte direkt för att punga ut 120 spänn på nya Pirates-filmen bara för att...

Inga kommentarer: