söndag 3 juli 2011

Aj, aj!

Har äntligen kommit hem, lite mer än tolv timmar efter det att jag gick ut genom ytterdörren. Arbetsdagen har varit intensiv och dessutom blev det två timmars övertid. Jag klagar inte men det gör däremot min skalle. Går den inte i tusen bitar snart, ja då borde den åtminstone falla sönder i hundra skärvor.

Som plåster på såren - eller huvudvärken snarare - åt jag en sen middag med Sandra efter jobbet. Tvårätters blev det minsann; huvudrätt på Max och efterrätt på Donken. Lyxigt värre, va?

2 kommentarer:

Robbelibobban sa...

enda som går att klaga på är efterätten på donken, vägrar bannemig gå dit för att äta mat :D Gummiburgare.... Dock tog ni ju efterätt så den kan väl accepteras ;p

Anna sa...

Robban: Jag käkade en Ballerina Kladdkaka-McFlurry och det var minsann inget fel på den :) Däremot kan jag hålla med dig om att maten knappast håller någon världsklass där...