fredag 22 juli 2011

Ännu ett tecken på trötthet

Jag råkade visst göra en favorit i repris av gårdagen när jag i kväll återigen slocknade framför "the Tourist". Den här gången hann jag se ytterligare 20 minuter av filmen, igår blev det som sagt 12 minuter... Likt igår vaknade jag precis upp lagom till att eftertexterna börjat rulla, med värkande ögon eftersom jag somnat med linserna i.

Av min reaktion att döma måste det där vara en riktig skitfilm. Det var länge sedan jag slumrade framför en rulle men nu har en och samma sövt mig dubbla gånger. Fast jag är ändå lite försiktig med att dra den slutsatsen eftersom det är tredje kvällen i rad totalt som jag somnar i soffan. Och i tisdags var det varken Depps eller Jolies fel utan vanlig, hederlig sömnbrist...

3 kommentarer:

Emma says style, love & rock and roll. sa...

Ja, somnar man två gånger måste det vara en skitfilm ;)

Evelina sa...

Den är sjuk bra! Se den klart!

Anna sa...

Emma: Högst troligt! Ska dock ge den en sista chans i kväll hade jag tänkt.