söndag 4 mars 2012

Den stora tröttheten

Helgen har, likt veckan i helhet, gått i trötthetens tecken. I fredagskväll lyckades jag ändå uppbåda tillräckligt med energi för att gå på en högstadiefest. Inte högstadiefest som i att festa med 14-åringar utan som i att festa till den musik vi lyssnade på när vi gick på högstadiet, bör understrykas.
Jag gick dock hem när de andra drog på krogen. Det skulle visa sig vara ett klokt beslut för när jag kom hem somnade jag mitt i ett försök till bloggande, med datorn på magen.

Planen för gårdagskvällen var att gå på House of metal men där satte tröttheten stopp ännu en gång. Så istället för att headbanga nacken ur led köpte vi snuskigt god sushi och hyrde film. Jag hann se ganska precis hälften av filmen innan jag däckade i soffan. Klockan 06.25 i morse vaknade jag på samma ställe och kände mig pigg för första gången i helgen. Kändes inte helt friskt.

Bild från i fredags när läpparna fick bli lila.

Inga kommentarer: