onsdag 21 mars 2012

Mer födelsedag! Mer mat!

Det märks tydligt att bebistillverkande är en populär midsommaraktivitet för just nu gör jag inte annat än att fira födelsedagar! I kväll fortsatte uppvaktningen av J i och med att hans pappa bjöd oss på middag på Tapas. Att avnjuta rätt efter rätt av spanska delikatesser var rent utsagt ljuvligt!
Har aldrig käkat på Tapas tidigare men jag gör det gärna igen. Helst imorgon.

När all mat tillslut tog slut (kan lova att det tog sin lilla tid att trycka i sig allt!) begav jag mig till Jennie för att gratta henne. Med en trerättersmiddag skvalpande i buken orkade jag dock ingen tårta utan jag nöjde mig med att äta hennes goda bakverk med ögonen. Någon måtta får det vara med frosseriet!

Även om det blev sunkig kvalité på kvällens matbilder (jävla Iphone!) tycker jag det framgår med all tydlighet hur underbar förrätten var. Mums på den!
Huvudrätten var inte fyskam den heller. Som synes.

Inga kommentarer: