tisdag 13 mars 2012

Och jag som bara skulle gå på spinning...

I torsdags lyckades mina fina vänner överraska mig rejält! När jag kom hem från jobbet hann jag inte mer än stänga ytterdörren innan det plingade på. In i lägenheten störtade VD tätt följt av Sandra. Ni vet, den där förvirringen som uppstår när man träffar folk på platser där de logiskt sett inte borde vara - den slog till för mig.

Sandra räckte över en blombukett och ett presentkort men trots att jag är väluppfostrad tackade jag inte ens. Fattade helt enkelt inte vad hon, som borde vara i Lycksele, gjorde hemma hos mig. Sedan bjöd brudarna mig på födelsedagsmiddag på Allstars och satte en fet guldkant på hela min torsdagskväll. Jag älskar att bli så fullkomligt överraskad.

Bild från Piteå i maj 2011. Då som nu förgyller Sandra och VD min tillvaro.

Inga kommentarer: