söndag 12 april 2015

Sötchock deluxe

Idag fick min crazy cat man sitt lystmäte när vi hälsade på hans syster, som sedan fyra veckor tillbaka huserar sex kattungar. Det ska väl erkännas att jag också tyckte det var übermysigt att hälsa på de små gosbollarna – de är verkligen bedårande!

Vi var där i flera timmar och betraktade, klappade och myste med kattungarna. I slutet av visiten la jag mig på soffan med en liten kisse och allt eftersom bar Johan och hans systerbarn fler kattungar till soffan. Efter en del utforskande och klättrande från deras sida somnade två stycken på min arm respektive mage. Jag ville aldrig kliva upp därifrån!

Jag hade också i uppdrag idag att fota sötnosarna till kommande säljannons. "Världens bästa uppdrag", tänkte jag innan, men det visade sig vara ganska lurigt. Det borde jag visserligen ha förstått eftersom det är tillräckligt svårt att fånga Smilla på bild – att fota sex små nyfikna rackare som alla sprang åt olika håll var en riktig utmaning! 
Men jag tror jag fick till några bra bilder. Här kommer några (som inte är tänkt till annonsen):




3 kommentarer:

mami sa...

Nog är dom söta alltid! Speciellt den med knallblå ögon på näst sista bilden:)

Anna sa...

Mami: Det är den som Johan har "bokat" ;)

Sandra sa...

Såååå söta!! :)