onsdag 28 oktober 2015

Eternal flame(s)

Ikväll ska jag på min fjärde dejt med Anders Fridén och grabbarna! 
Ja, nu råkar ju de vara olyckligt omedvetna om att vi setts tre gånger tidigare, men det kan jag leva med. Så länge jag får vara nära dem, se dem och framför allt höra deras ljuva stämmor och instrument är jag glad. Ja, jag har allt lite stalkertendenser i mig......... 

Kvällen till ära har jag förstås planerat klädseln noggrant. Det blir samma, gamla merchtrasa som sist vi sågs i april 2012 (se nedan). Jag är dock lite orolig över hur den ska sitta, med tanke på att den var liten redan då. 
Men med tanke på att vi kommit till vår fjärde dejt antar jag att lite hud inte skadar. 

Ikväll kommer det slå gnistor! Antagligen kommer de övergå i flammor, hehe (gör ett tappert försök att charma Göteborgsgrabbarna med lite Göteborgshumor)!

2 kommentarer:

Limpan sa...

Var det inflamesernaliskt bra? ;)

Anna sa...

Limpan: Hell yeah! :D