tisdag 30 juni 2009

Photoshoot in Hedlundavan

Det är långt i från originellt att tycka det, och inte ens snudd på eget att säga det - men fan vad gött det är med riktig sommarvärme. Lycksele har tydligen haft värmerekord när vi var i Göteborg (fast jag klagar inte på de 30 graderna vi hade där om dagarna!) och det verkar hålla i sig.

Självklart har jag dragit fördel av den härliga temperaturen och min ledighet och badat både igår och idag. Under dagen har det till och med blivit två dopp: först på Lyckan och senare i kväll i Hedlundaavan. På det sistnämnda stället var det lite kallare i vattnet, men det gjorde ingenting. Jag hade nämligen fullt upp med att leka fotograf på stranden och se till att det inte kom sand i kameran.
Det är så roligt himla roligt att fotografera, nackdelen är bara att jag blir med på väldigt få bilder när jag själv står bakom kameran.

1 kommentar:

mami sa...

Hääärligt! Mami hänger gärna på & badar nån gång. Jag har badat 2 ggr UTE redan. De du!