lördag 15 oktober 2011

Gissa kroppsvätskan

Har haft sån blogglust hela veckan men när jag är sjuk och allmänt eländig är det svårt att finna något att raljera kring. I ren desperation höll jag på starta en tävling med namnet "gissa kroppsvätskan". Det kommer flytande substanser ur snart alla kroppsöppningar (obs! Ovanför hakan!) så därför kunde ju vara intressant att fota något klegg och låta er försöka identifiera det....... Eller?!

Under kvällen har jag deltagit i VD:s och Jennies lilla förfest. Förstnämnda hade på sitt vanliga gulle-manér köpt några öl till mig, fast jag avstod de till förmån för alkoholfria Carlsberg. Dels för att jag jobbar ett monsterpass imorrn och vill vara fräsch men även för att jag tänkte skjutsa flickorna till stan när de blev krogsugna. Märk därför antiklimaxet när bilen vägrade starta när jag väl vallat de berusade tu ut ur lägenheten.

Vad är det man brukar säga? Shit happens when you party sober! Morr.

Inga kommentarer: