tisdag 18 oktober 2011

Mot östern

Just nu rekar jag boendemarknaden. Inte i Umeå, vilket man kan tro, utan på Bali. Om två veckor flyttar jag dit!!!
Skämt åsido. Jag åker till Bali om två veckor och jag letar boende där men jag och syrran stannar bara i en månad. Resan bokade vi för två veckor sedan. Tanken med denna avstickare var till en början att jag skulle lära mig surfa. I efterhand har jag devalverat målet till att jag ska ha närkontakt med en surfbräda utan att slå mig sönder och samman.

Det känns väldigt bra att åka iväg just när vintern tar sitt grepp om Sverige. Fly kylan, mörkret, novembersörjan. Tror dock att jag inte har förstått att vi ska iväg ännu. Två veckor kvar... Det är ju snart!

8 kommentarer:

Jessica sa...

åå fan vad kul att åka iväg!! :) skulle vara himla härligt med lite semester nu! Ha en suuuuperresa. kram

vd sa...

jag vill inte att du lämnar mig!!!!

Anja sa...

vad kul att ni sticker i väg. lite avis blir man ju. surfa är något jag oxå alltid har velat testa och lära mig så det blir bra du lär dig det så få du lära mig sen ;D

Emma sa...

Låter grymt härligt! :D

mami sa...

Rätt tänkt det där med surfing... ;-)

Anna sa...

Jessica: Det ska jag se till att ha! :) Kram
VD: Nej, jag vill att du ska följa med!!!!
Anja: Absolut, vi kan ta en lektion i er pool till sommarn ;)
Emma: Jag hoppas att det blir det också! :)
Mami: Förstår att du tycker det... ;)

Evelina sa...

Du tar väl vägen om mig på hemvägen?? ;)
Vad roligt för er! Ha så kul och var rädda om er!

Anna sa...

Evelina: Sväng och sväng... Efter att ha spenderat hela november i Bali tänker jag att det kan vara en god idé att spendera hela december i Kanada ;)