torsdag 20 oktober 2011

En känslosam dag

Så har årsdagen kommit till sin ände. Det har varit en emotionellt laddad dag då jag givit mig tid till eftertanke och att känna. Samtidigt som det är påfrestande att minnas tillbaka är det även skönt att tillåta sig att sörja. Ett gott skratt sägs förlänga livet, men hur skulle vi kunna uppskatta det goda skrattet om det inte blandas upp med lite tårar emellanåt?

Likt samma tid förra året har jag blivit överöst med kärlek och omtanke via sms och Facebook. Likt då blir jag helt varm över att människor tänker på mig.
Tack alla fina! Verkligen. Tack.

4 kommentarer:

Robbelibobban sa...

Du vet vart vi alla finns :) KRAM!

Anna sa...

Robban: Tack, du är bäst! Kram

Maria sa...

Många kramar till dig älskade vän, finns alltid här!

Anna sa...

Maria: Tack! Och du ska veta att jag alltid finns här för dig!