fredag 21 oktober 2011

Man måste passa på

Givetvis hann jag med långt mer än att fota ankor igår. Som att luncha med mamma, träffa Tina, hänga med brorsan, trycka tacos hos pappa, hälsa på mormor och umgås med farmor och Pelle. Det gäller att hinna träffa alla när jag befinner mig i Lycksele eftersom jag inte vet när jag kommer hit nästa gång.

Idag har jag dock bara planerat in att luncha med Sandra. Åker tillbaka till Umeå i eftermiddag och då vankas det jobb för en vecka framöver!

Tvingade mamma att ta några kort på mig igår. Det är jobbigt att vara linslus när jag samtidigt är den i min bekantskapskrets som fotar mest.

4 kommentarer:

linnea sa...

vad härlig den första bilden var! anette måste vara ett riktigt fotografämne.

Anna sa...

Linnea: Ja, jag försöker lära henne för att jag ska ha någon som kan fota mig mellan varven. Hur bra lärare jag är kan däremot diskuteras...

mami sa...

Klart morsan kan! Ska kanske byta jobb?! :-D

broder_jakob sa...

den första bilden va ju jävla bra, än fast den ser ut att vara hämtad från ngn postorderkatalog :p