fredag 21 september 2012

Blod, svett och tårar blev chips, dip och öl

Jag hade min nya fredagsvana trogen tänkt träna idag efter jobbet. När jag kom hem efter lite övertidsarbete var jag dock på tok för trött och omotiverad! Istället lade jag mig i sängen efter middagen tillsammans med chips, dip, öl samt en snygg man och kollade film. 
När jag tänker efter var det länge sedan jag hade regelrätt fredagsmys (huh, sliskigt men ack så användbart ord det där!) så det känns ändå som jag gjorde ett bra val. 

På tal om att vräka sig är jag konstant svulten nu för tiden. Johan garvar rått och hävdar att jag säger det jämt numera, när jag berättar hur hungrig jag är. Jag hade inte ens noterat det själv igår när han påpekade det. 
Och innan någon kastar ur sig förslaget: Nej, jag är inte gravid. Kanske skengravid, på sin höjd.
Framgångsreceptet för en fin fredagskväll. Filmvalet föll på Momento. 

Inga kommentarer: