onsdag 26 september 2012

Vilken förlösande känsla

Här är den alltså. Min bebis. Det är förstås flera, rasande duktiga människor som står bakom tidningen, men då jag inte vet om de skriver under på benämningen "bebis" om en pappersprodukt kan jag ju bara tala för mig själv. 

Nu har jag hittat tillbaka till glädjen jag kände i tryckeriet igår. Har fått så himla mycket beröm från personer jag mött, via mejl och sms samt genom blombud (!). Några har även kommit med konstruktiv kritik över sådant vi borde förbättra, vilket också uppskattas. 
Dessutom har jag själv hunnit bläddra igenom Totalt Umeå flera gånger och känt "fasen, det här gjorde vi bra"! 

Tänk vad fort allting har gått! För 1,5 månad var jag helt ovetande om planerna på denna tidning och nu är arbetet i full fart med andra numret. Jag gillar't.   
Det första numret kan ni förresten läsa HÄR.

5 kommentarer:

Limpan sa...

härligt att slippa tigga till sig ett gratis-ex, verkar lovande syrran :)

Kunsin Jessica sa...

Anna, vad roligt, Grattis! vad duktig du är.. Trots att det handlade om Umeå var jag tvungen att läsa din Artiklar, superbra! :)

mami sa...

Grattis till "bebisen"!! Ni gjorde det riktigt riktigt bra :)

Anna sa...

Så otroligt roligt med ny tidning, grattis!

Anna sa...

Brorsan: Nu fick du ingen egen tidning, men du får passa på att läsa den hos mamma eller pappa :)
Jessica: Tack så mycket! Förstår att det kanske inte är superintressant läsning för dig som bor i Sthlm, men förhoppningsvis blev du inte helt uttråkad :)
Mami & Anna: Tack så mycket! :D