söndag 28 oktober 2012

Bloggar i nattmössan

Hjälp, vad är det med dessa helger att suga den sista musten ur en? På lördagsmornarna brukar jag förvisso känna mig ganska utvilad, men på söndagskvällarna däremot... Då känner jag mig allt annat än pigg. 

Har nyss kommit hem från en söndagsmiddag hos "svärmor". Tidigare var planen att pysa direkt till gymmet när jag kom hem. Köpte nämligen ett par träningsbyxor igår som tycks vara något utöver det vanliga och är sjukt nyfiken på att testa dem! 
I bilen på väg hem höll jag dock på att somna och den där planerade träningen byttes då ut mot en 12 (!) minuter lång promenad i kylan, enbart i syfte att vakna till. 

Eh, jag vet inte riktigt vart jag ville komma med detta inlägg men jag antar att det bara befäster mitt påstående om att helger tröttar ut mig. Trötthetssvammel när det är som sämst.

Inga kommentarer: