lördag 13 oktober 2012

Förbränna en fjärdedels pizza

Det är sen fredagskväll och jag kom just precis hem från gymmet. Johan har tv-spelskväll med gubbarna och nästan alla mina Umeåbaserade vänner tycks ha flytt stan över helgen (eller så har de ingått en konspiration mot mig, det där vet man ju aldrig noga), därmed hade jag inget bättre för mig. 
Fast kanske framför allt stack jag iväg och tränade för att få basta efteråt - var så himla sugen! Tänk vilken lycka att ha en egen bastu här hemma. 

Gymsessionen föregicks åtminstone av lite mer konventionellt fredagsmys: En pizza och Torka aldrig tårar utan handskar. Jag är antagligen en av få som inte tagit del av seriepremiären förrän ikväll, men ett råd till er få som är kvar: Se den! Jag älskade verkligen första avsnittet. HÄR hittar ni det för övrigt.

2 kommentarer:

brorsan sa...

lyxigt med bastu =)

Anna sa...

Brorsan: Jajjemen! Dessutom en extra motivation att ta sig till gymmet...