fredag 8 mars 2013

24

Förresten! Jag fyllde ju år i tisdags! Det var en trevlig födelsedag, om än på tok för kort. När jag var yngre fyllde jag alltid år under sportlovet och då var ju födelsedagarna oändligt långa. Firande hela dagen med tjocka släkten som kom och gick. 

Nu för tiden svischar bemärkelsedagarna förbi. Jag hinner knappt uppfatta att jag blir ett år äldre. Men som sagt, det blev ändå en väldigt trevlig kväll i tisdags och det var kul att lite folk som jag tycker om hann kika förbi trots att det var mitt i veckan.

2 kommentarer:

mami sa...

Kanske lite jobbigt att inte ha sportlov längre och firad lika mycket som tidigare men det betyder inte att du betyder mindre såklart men att du har blivit (lite) äldre och att förutsättningarna ändrats lite... Huvudsaken är att du hade en fin födelsedag och blev firad som en 24-åring:) Nästa år kanske du blir firad lite extra?!! Kramiz

Anna sa...

Mami: Nästa år tänker jag har en hejdundrandes 25-årsfest så då hoppas jag på mer firande :) Kram!