torsdag 21 mars 2013

En present för två!

Jag tror att Johan uppskattade sin födelsedagspresent/uppvaktning. Om inte annat hade jag en förjäkla trevlig gårkväll i alla fall! 
Jag inledde med att ta med honom till bästa restaurang Viktoria. Precis som sist lyckades de röra ihop en middag som smekte smaklökarna ömt. Den här gången valde vi mixed grill = ryggbiff, tryffelkorv och högrev. 
Betyg på maten: 4/5 mums.

När frosseriet var avklarat gick vi snett över vägen för att se Björn Gustafsson och Henrik Schyffert och deras föreställning Gustafsson & Schyffert - roligt för delar av familjen. Och visst var det jäkligt roligt! 
Förvånansvärt nog kanske tyckte jag att Schyffert var något kuligare. Även om jag fnissade mig igenom Björns historier om hen och hen, gymnastiklektionerna i skolan och Måns Zelmerlöws bastupung. 
Betyg på föreställningen: 3/5 gapflabb.

Jo ni, ovanstående var minsann en väldigt bra presentidé från min sida. Om ni frågar mig alltså. 
Det blev inga bilder tagna igår, så jag kör på en somrig och kärleksfull variant istället.

5 kommentarer:

Unknown sa...

Ni är så fina.

Emma G sa...

Vilken fin bild! Jag tror jag måste besöka restaurang Viktoria snart, så gott som du talar om den ;)

Vi borde ta och ses snart! Kram

mami sa...

Finisar :)

MrT sa...

Ja det var sannerligen en bra present =) Tack darling!!

Anna sa...

Idamari: Åh! Tack! :)
Emma G: Ja, jag kan verkligen rekommendera ett besök där! Har dock ätit lunch där en gång och det tyckte jag inte var riktigt lika bra, så om du ska dit tycker jag du ska satsa på middag :) Och jag tycker absolut att vi ska ses snart! Kram!
Mami: :)
MrT: Varsågod älskling! (Har du förresten bytt namn från MrJ till MrT nu?) :)