onsdag 20 mars 2013

Idag fyller karl'n min år!

Hurra! Hurra! Hurra! 
Idag är det Johans tur att fylla 24! ... Plus några år till, fast det har jag fått instruktioner om att tala tyst om. 

Imorse smög jag upp tidigt för att kunna servera födelsedagsbarnet frukost på sängen samt langa fram några paket. Fast Johan vet ännu inte vad ena presenten består av, förutom att han ska vara redo klockan 17.15 för att ta emot den. Jag älskar att han blev frustrerad över att inte få veta på en gång!

Grattis igen på din dag snuttipluttirutt (antar att du läser detta, Johan!) än en gång! 
Sömndrucken paketöppning under morgonen.
Födelsedagsbarnet under sin "23-årsdag" i fjol. 

2 kommentarer:

mami sa...

Gratta din "24 åriga" snuttiplutt så mkt från oss :)

Anna sa...

Mami: Jag ska vidareförmedla hälsningen! :)