fredag 21 september 2007

Bad hair-week

Okej, nu måste jag rycka upp mig! Jag kan inte gå runt och deppa för att mitt hår ser ut som ja-jag-vet-inte-vad. Dessutom så ser det mycket bättre ut idag då jag har fått styla till det på mitt egna vis. Igår var det ju superplattångat; nog för att jag själv är en flitig plattångare, men samtidigt motståndare till den riktiga slick-mot-skallen-frillan. Brr.
Sen nästa vecka ska jag väl få dit någon ny färg på barret så då blir det säkert super. Man kan ju hoppas i alla fall.

Igårkväll var min söta syster här och såg nyaste Beck-filmen med jag och Simon. Jag känner att jag saknar henne lite nu när jag har flyttat, men då slipper man i och för sig stampa på hennes nerver på morronen (Lisa har ett väldigt dåligt morgonhumör) och hon får inte chansen att reta mig i tid och otid. Kommer hon hit och trackar mig, kastar jag ut henne från balkongen. Haha!

Idag ska jag hitta på något med min kusin Jessica. Vi har inte umgåtts på jättelänge känns det som, men nu måste man ju passa på att träffa henne innan hon flyttar till Stockholm nästa vecka. Jag förstår verkligen inte hur hon kan byta ut Norrland mot Fjollträsk... Haha.

Inga kommentarer: