torsdag 6 september 2007

Samboliv och schizos!

Jag skulle vakna mitt i natten och gå upp och ta en lång promenad 
Jag skulle låta blicken möta andra ögon, i en främmande stad
Jag skulle inte ha så bråttom med att träffa nån ny
Jag är rätt mycket med mig själv, precis som du
Jag skulle andas i det tomrum som blev över om du lämnade mig
nu


Lars Winnerbäck och Miss Li - Om Du Lämnade Mig nu.
Magiskt låt!

Har ärligt talat aldrig insett Winnerbäcks storhet förrän nu,
kanske beror det på att jag de senaste åren har föredragit
tyngre tongångar... Men han är bra, jäkligt bra måste jag säga!


Sambolivet känns kanon också, än så länge i alla fall.
Vi har ju trots allt inte hunnit prova det så länge, sov
första natten här i fredags. Men jag tror på det här, annars skulle
det ju aldrig gå. Ska ta lite kort på lägenheten sen och lägga upp,
men man vill ju att det ska se färdigt ut då. Men det kommer,
var så säker!

Har även hunnit följa Idol 2007 nu båda kvällarna (- på vår
42tums plasmatv, be jealous!). Auditionturnén är ju
ungefär det roligaste som visas på tv, tänk vad
mycket idioter det finns ute i vårt avlånga land!
Ta t.ex. det där schizot Patrik - jag skulle bli rädd
om jag blev utsatt för han!

Näe, nu ska jag skriva min n
aturkunskap, klockan börjar bli
(för) mycket...











Schizovarning!

Inga kommentarer: