söndag 16 september 2007

Jobbarlördag

Trots att man bara varit vaken fem timmar idag har jag hunnit med ganska mycket. Var nere på stan med mamma och Lisa, kändes som det va länge sedan jag besökte Lyckselecity (haha!)... Hittade en superfin kofta på Åhléns som jag funderar på att köpa, men man måste ju tänka på ekonomin nu när man flyttat hemifrån. Fast jag tror att jag ska unna mig den, var ju trots allt nästan en månad sen jag shoppade senast, då jag va nere på västkusten. Eller ja, jag har ju hunnit få hem mina h&m-kläder, men det räknas inte, haha! Men vi får se...
Provade dessutom ett par jeans i modell SKITHÖGA. Dom va faktiskt inte så farligt fula (jag hatar egentligen kläder med hög midja), men alltså RUMPAN. Den ser ju förjävlig ut i sånna där byxor, man får ju typ hängröv... Huvva.

Sen for vi förbi mormor en sväng, va länge sen jag va där så jag kände att det va på tiden. Man får inte försumma sin släkt ju, spec inte den äldre - man vet ju inte hur länge dom finns med en?! Nu luktar jag i alla fall lagård, inte så fräscht. Men jag va tvungen att gå ut och kika på ett nytt lamm där, dom är ju bara för söta!

Har även haft en diskussion med Simon denna morgon angående hans favorit kändistjejer. Seriöst, de som han anser vara snyggast stavas Jessica Alba och Salma Hayek. Visst, skitfina brudar - men dom är ju brunetter med sjukt mkt latinokurvor. Och här sitter jag med min högst okurviga kropp och blonda hårsvall (?). Men jaja, jag kan väl ändå vara snygg i hans ögon även om jag inte ser ut som ovan nämnda. Får väl hoppas det i alla fall...

Ska strax fara och jobba igen, känns jobbit. Speciellt med tanke på att jag har ont i magen och luktar lagård, som sagt. Men jag jobbar med VD i alla fall, det är ju alltid ett + :)

Inga kommentarer: