fredag 7 september 2007

Njutbar ensamhet

Ännu en eftermiddag då man sitter ensam. Men det är lugnt, det är skönt att bara få vara för sig själv en stund. Är inte ensamhet påtvingad är det jäkligt gött, helt enkelt. Ska dessutom snart hem till pappa och käka, Simon jobbar rätt sent och sen ska han direkt fara och sparka boll så då passar man på. Jag har nämligen redan insett att det är ganska kasst att laga mat till bara sig själv och äta i ensamhet. Dessutom bjuds det på rödspätta hemma och det tackar man ju inte nej till...

Jag måste även påpeka att jag inte finns till här på jorden för att bli ogillad, men uppskattar inte folk min personlighet så är det ett pris jag får betala för att vara mig själv. Jag är bekväm med den situationen!
Dessutom så stämmer det ju faktiskt att "hellre hatad än att inte väcka några känslor alls". Även om man såklart hellre blir älskad än hatad...

Har sjuuukt ont i nacken idag efter gårdagens afropower. Men roligt var det - nå så sanslöst! Dansade ju även det förra året men då fick man en alldeles för liten dos, nu hoppas jag på att få fylla ut den kvoten. Hade nog dock förträngt hur jobbigt det ändå är. Igår sprutade bara svetten, men det är härligt att få ut lite slaggprodukter, haha.

Avslutar med några kloka ord från världens största entertainer; Robbie Williams:

So rock and roll so corporate suit
So damn ugly, so damn cute
So well trained, so animal
So need your love, so fuck you all
I'm not scared of dying I just don't want to
If I stop lying I'd just disappoint you
I come undone

Inga kommentarer: