fredag 21 september 2007

Katafuckingstrof!

Jag fattar inte hur juryn i Idol (läs: Kishti) kan sitta och prata om att folk är "katafuckingstrof", då det är dom som är det. Hur fan kan dom skicka hem Henning och Tomas, dom va ju två av dom bästa? Henning hade ju en helskön nördstil och Tomas va ju fränast i tävlingen... Men life goes on anyway, hoppas jag!

Har klippt mig i eftermiddag och det vart också en katafuckingstrof. Blir till att köra mössa tills luggen har växt ut... Fy!

Skönt i alla fall med långhelg, är ledig fre-lör-sön plus att jag börjar kvart i ett på måndag. På lördag blir det till att heja fram Betsele (Simons fussbollslag) så att dom vinner serien, och sen blire antingen till och fira, alternativt ta en gravöl. Jag hoppas på det förstnämnda!
Och sedan - tamtatam - blire till att plugga. Det ser jag ju verkligen fram emot. Not.

Inga kommentarer: