onsdag 3 juni 2009

What if leaving is a loving thing

Det löste sig till det bästa med städningen igår. Jag väntade helt enkelt tills mamma kom hit och lät henne göra jobbet medan jag lallade på. Jag har sagt det förr och jag säger det igen, min mamma är underbar!
Halv ett var vi klar med städning och packning (det sistnämnda fick jag dock ansvara för själv medan mamma lekte Rent Hus). Jag kan inte förstå sörlänningarna som åker hem med två resväskor över sommaren, själv har jag med mig ett halvt flyttlass. Typ.

Nu ska datorn också ner, så...
Hej då Piteå och alla underbara som jag träffat och lärt känna under mitt första år här!

1 kommentar:

mami sa...

Himla smart av dej Annsson! Jag städade gärna medan du låg å skall i avloppet o rensade hår o annan "skit" :-)
Funderar på att skicka dit "Rent Hus" nästa gång jag kommer så kan vi springa på stan o shoppa loss. Ska också be dom ta med en STOR FET plånbok till oss!