fredag 19 juni 2009

Vi vill höra dökött på radion!

Midsommarafton 2009. Och int' fan har jag infriat förra årets löfte om att ha en tiometers midsommarstång och små grodorna-maraton för att ta igen för förlorad tradition de senaste två-tre åren. (citat från detta inlägg)

Bittert, men så är det om man har en chef som lägger karbonpapper över schemat sommartid och traditionsenligt sätter in mig på midsommarkvällens pass... Vi stängde lyckligtvis nog redan klockan 20 i kväll, efter det har jag hunnit smälla i mig jordgubbstårta, spelat kort och vrålat tillsammans med några kära familjemedlemmar. Är det är här inlägget konstigt förresten beror det på att jag inte hör mina egna tankar, musiken är uppdragen på max. Och inte vilken musik som helst utan Hjalle & Heavy. Nostalgi så det förslår!

Nu ska jag titta djupare ner i ciderburkarna (jag har hunnit dricka EN hittills!). Höpp och skit och glá midsommar på er.

Inga kommentarer: