tisdag 23 juni 2009

Midsommarmuppar

Idag är det äntligen dagen jag längtat till så länge, om några timmar åker vi till Göteborg! Härom dan när jag pratade med Tina i telefon sa hon "Anna, minns du när du fick biljetten i födelsedagspresent? Då kändes det så avlägset men nu är det snart Metal Town. Kan du förstå det?"
Nej, jag kan faktiskt inte fatta det... Men jag hoppas att det har gått upp för mig när vi står framför scenen och lyssnar på Manson och alla andra.

Jag flyttade just över en massa bilder till datorn, och kom på att jag ska slänga upp några bilder från midsommarafton. Som vanligt finns flera skitroliga bilder, men som omvärlden tyvärr kanske inte är riktigt redo för. Jag funderar på att ge ut de i bokform för det är synd att så fin konst går till spillo...

Helan och Halvan - jag älskar att känna mig som en amazonkvinna i högklackat!

Monikas goda jordgubbstårta - och så VD i bakgrunden!

Ytterligare en bild på VD. Pappa var djupt koncentrerad på tårtätningen.

Första matchen i midsommarens obligatoriska kubb vann VD och Malin, kanske beroende på att jag inte hann ut för att supporta Lisa...

Mongo-Malins vinnargest

Inför andra matchen laddade jag rejält med snyggaste outfiten och två öl. I know that you like my style!

Tro på fan att vi vann, med min vinnande taktik.

Såhär ser två vinnare ut!

VD var förövrigt nykter chaffis och fick dricka vatten hela kvällen.

1 kommentar:

linnea sa...

kanon att ni fick sovplats!! Hälsa göteborg från mig...=)